Louise Julin

"If we can't... We're gonna..."

Kategori: DAILY

Innerarmen; min sleeve blev som ni ser inte alls klar i tisdags. Still in progress.

Fredag imorgon! Består veckorna av några andra dagar än måndag och fredag? Avslutar iallafall jobbveckan med att luncha ute med jobbarkompisarna imorgon och på lördag är det konsert 1/3 med Mando Diao. Kan ju inte bli bättre! 

I helgen kommer One Direction inlägget upp också. Kram!

Summer love

Kategori: DAILY

Inte helt fel för att vara söndag. 
 
Imorgon inleds en ny arbetsvecka, bara tre kvar innan en veckas semester! Har bokat tid för tatuering på tisdag, så då blir förhoppningsvis överarmen på min sleeve färdig. Kanske skaffar mig några nya piercingar i öronen medan jag är i farten. 

Hoppas ni haft en bra dag! 

xo
 

3 ½ månad senare..

Kategori: DAILY

Trodde för en stund att jag skulle lägga ner bloggandet föralltid men som vanligt kan jag inte låta bli. Jag vet att några få enstaka små själar kikar in här lite då och då, vilket jag är tacksam för, men annars skriver jag bara för mig själv. Så för att dokumentera vad som har hänt sedan Februari gör jag en liten lista. 

Februari
Fick förlängning på jobbet hela Mars ut. 
Köpte ny lur. 
Tog tag i träningen. 
Tatuerade mig, såklart.
Såg Stiftelsen med vännerna.
Såg Mando för femte gången <3

Mars
Fick förlängning på jobbet hela Mars. 
Ny gaddning. Som varje månad.

April
Fick förlängt halva April på jobbet, innan jag fick sommarvikariat till sista september. 
Såg Dead By April. 
Skaffade månadens tatuering.

Maj
Fick äntligen se mina pojkar i 1D <3 (Separat inlägg om konserten kommer upp!)
Tråkiga nyheter i form av att Peace and Love gått i konkurs kom farandes.
Åkte till Turkiet. Finally. Åkte parasailing wey!

 
Juni
Firade midsommar med vänner. 
Regning jävla månad. 
 
 
Juli
Såg The Lone Ranger på bio, som jag längtat efter en ny Johnny Depp film. 
Tagit tag i mitt rum och dekorat lite. 
 

What else? Väntar med spänning på att få se mina killar i Mando för sjätte och sjunde gånger inom loppet av två veckor. Åker till Eskilstuna den 19:e för att se dom och hälsa på kusinerna, lite party hinner vi nog klämma in också. Perfecto!