Louise Julin

Concerts, concerts, concerts

Kategori: LOVELY

Bild på publikhav från Skrillex's spelning på Peace & Love 2012
 
Jag blir så matt. Varje dag kommer det upp att den och den artisten kommer till Sverige under 2013, och varje gång är det någon jag tycker om och vill se. I detta fall var det Lil Wayne, tillsammans med 2 Chainz och Mac Miller. Nog har jag redan sett Mac Miller i somras, men man kan aldrig se en artist för många gånger. Och Lil Wayne är ju bara ett måste innan jag dör.

Ron Pope, The Jacksons, The Killers, Mumford & Sons, Imagine Dragons, Olly Murs, 30 STM och Rihanna är fler artister som kommer hit under 2013 som jag gärna skulle vilja sett. Lika där har jag redan sett Mumford & Sons, 30 Seconds To Mars och Rihanna. Men åh vad jag vill!! 

Jag får trösta mig med att jag ska se mina killar i One Direction den 8e Maj. 2013's höjdpunkt, helt klart! :) 

Kommentarer

  • Sandra säger:

    Min dag har varit bara bra :)

    Jag ska städa och tvätta ikväll.

    Vad ska du hitta på under kvällen då?
    Kram

    2012-12-10 | 17:57:11
    Bloggadress: http://lilly.webblogg.se/
  • Anonym säger:

    Hur många artister har du sett live?

    2012-12-28 | 18:16:54

Kommentera inlägget här: