Louise Julin

Dag 9 ~ I din väska finns..?

Kategori: GET TO KNOW ME

Google bild
 
Truth to be told, jag använder aldrig väska. Jag gjorde det bara när jag gick i skolan för att han någonting att bära de tunga helvetesböckerna i, men annars har jag allting nerproppat i fickorna på min jacka och bär på telefon och plånbok i händerna. 

Så frågan är istället.. vad finns i mina fickor? 

Allt möjligt ska jag berätta för er.. Det är som att gå på skattjakt i mina fickor när man kör ner händerna där. Inte en sån spännande skattjakt, men ändå. Det finns nycklar, tamponger, halstabletter, tuggummin, tändare, armband, hårsnoddar, hårspännen, gamla bussbiljetter, knappar, huvudvärkstabletter, en penna och sist men inte minst, mitt kära lypsyl. That's it my friends. No less, no more.

Kommentarer

  • S säger:

    Haha så du är som mig och har det mesta nedpackat någonstans. Vi tjejer är som ... jag vet inte vad. Men vi har allt man någonsin kan behöva nedstoppat någonstans. Man kan ju inte gå hem utan allt det där, som trehundra tofsar ;)

    Svar: Haha why not? Långklänning vs. shorts och t-shirt? Hmm. Tough choice! Rocka den där klänningen du. Och ha en smashing kväll. Gott nytt år.

    Då har du dem bra avsnitten framför dig, det var som sagt helt magiskt i början.

    2012-12-31 | 11:35:23
    Bloggadress: http://baseballwife.blogg.se
  • Erica säger:

    Är imponerad över att du får plats med allt i fickorna. ;p

    2012-12-31 | 12:48:46
    Bloggadress: http://faithhopelove.blogg.se

Kommentera inlägget här: