Louise Julin

hej instagram

Kategori: DAILY

#!¤@+%$§

Kategori: DAILY

"Inflammation i handleden"? Jo tack, det är iallafall vad min mamma misstänker. I något jävla band eller någon muskel eller whatever. Åh, så kul. Inte nog med att man ska ha problem med knäna, nu ska man få problem med handleden också. Ska jag kanske gå i pension innan arbetslivet ens har börjat på riktigt eller?

Money's round for a reason... to roll.

Kategori: NEW

varsity jacket // mando diao infruset tour merch

Letat som en crazy woman efter en jacka som ni ser ovan och när jag hittade den här godingen på New Yorker för ynka 299 riksdaler kunde jag inte låta bli. Så mjuk, så stor och så jäkla skön! 

När jag och mamma var på Mando i lördags öppnades inte bara en, utan två dörrar till himlen. Mitt framför näsan på mig finns ett bord fullt med Mando Diao merch från Infruset turnén. Jag kunde höra klockorna ringa och änglarna sjunga. Köpte merch för 500kr! Det sved inte ens i plånboken, bara för att det är Mando. Så, ett turnéprogram, två t-shirts (en är den officiella turné tröjan) och en tygpåse blev min. Åh.

Den andra dörren till himlen öppnades såklart när mina pojkar kom ut på scenen.

130214 | todays

Kategori: OUTFITS

My Valentines Day is a happy one

Kategori: DAILY

Möttes av dessa nyheter när jag satt på jobbet imorse. Passenger kommer till Peace & Love. Började nästan gråta av glädje, men tvingade febrilt tillbaka dom. Åh, vilken lycka! Vad har jag gjort för att förtjäna detta?! År efter år får jag se massvis med favoritband och artister. I'm blessed.

Tack världen. Tack Sverige. Tack Borlänge. Tack Passenger. Tack Peace and Love!!

Det är skimmer i molnen och glitter i sjön

Kategori: DAILY

fredagens facelook // details // stiftelsen // lördagens facelook //
söndagsläsning // mando nyheter // ny jacka // mando merch 

♥ Everlasting memories ♥

Kategori: MANDO DIAO

Lördag. Nionde februari tvåtusentretton, ca klockan tjugotvå noll noll.

Jag vet ärligt talat inte vad jag ska säga för jag har inga ord som beskriver min lycka, kärlek och uppskattning. Det var den bästa kvällen i mitt liv, precis som alla andra gånger, det var unikt, speciellt och helt jävla underbart. Tio meter var allt som separerade oss, tio jävla meter.

Kvällens bästa: Snigelns Visa, Strövtåg i Hembygden, En Sångarsaga, Gustaf på pianot, Björn & Gustaf sharing microphones, Mats' appreciations, Carl-Johans genialiska basspel.

Kvällens sämsta: Det tog slut allt för fort.
 
Videos kommer!

2 weeks of Instagram

Kategori: DAILY

"A smile is the prettiest thing you can wear"

Kategori: NEW

Tänk att man behövde åka 5mil för att hitta det man sökte. Två budskapstavor, ett par nya hörlurar och en dödskallescarf följde med hem igår efter en shoppingdag på Lager 157.

Kram

Poets of the Falls - All The Way For You

Kategori: MUSIC



[2:34 - 4:13] Jag är kär. 

Jag älskar att hitta nya låtar & dela med mig av dom, så därför bjuder jag på en av mina nyfunna favoritlåtar. Den har gått på repeat i flera dagar & jag kan helt enkelt inte få nog. Så himla fin!

I'm going out tonight

Kategori: DAILY

Inleder februari månad med att åka och titta på Nyårsrevyn med mamma och hennes vän. Ska bli kul att se hur de återspelar förra årets händelser. Kanske får sig ett gott skratt iallafall! :) 

See you later ♥

Feels like spring in January

Kategori: DAILY

Vädret lurar lite grann. För bara ett par dagar kvar det -10 och blåsigt som f a n. Häromdagen var det PLUS GRADER och skinande sol på eftermiddagen. Imorse var det -7 och nu är det skinande sol igen. What the F? Kan herrn däruppe bestämma sig för ett sorts väder och inte svänga runt med plus och minusgrader, sol och regn, vindstilla och blåsigt. It ruins my mood. 

Ha en fin fredag ♥