Louise Julin

Dear Diary..

Kategori: DAILY

Från det att jag vaknade klockan 12 igår, fram till kl 16 låg jag i sängen och tittade på Prison Break. Följde med mamma till Elgiganten, tog en tripp till bekanta - där rena rama helveteskatten! bor, I might add. Jag svär, jag har aldrig stött på en så dryg och jävlig katt som deras. Nakenkatt med för den delen. Me not like! Han sitter på folks axlar likt en papegoja. Igår var jag offret som ni kanske förstår. Han lekte med mitt hår, som var uppsatt i en boll på huvudet. Bet mig i öronen, rafsade mig i nacken och stack klorna i ryggen. Vill jag någonsin mer åka dit? Svar nej. Iallafall, när vi kom hem återgick jag till att titta på Prison Break. Tog en paus för middag, började städa rummet klockan 20:00 - på en lördag?! innan jag träffade en kompis som slutade jobba efter 22. Kom hem klockan tre - jag kommer inte ens ihåg när jag senast kom hem den tiden - satt vid datorn till klockan 4:00 då jag började läsa en bok - vem fan gör det klockan 4 på morgonen? - innan jag 4:30 la mig och sov. 

Vaknade upp klockan 12:30 och kände mig som en full, men samtidigt bakfull zombie. Hur går det till egentligen? Lade mig precis som igår förmiddag och tittade på Prison Break till klockan 16:00 då jag kämpade mig upp och dammsög lägenheten. Phew, vilket jobb. Nu är jag åter tillbaka i sängen och ska fortsätta med mina serier. Bara två avsnitt + The Final Break kvar på Prison Break. Sorgligt. 

Kommentarer

  • S säger:

    Åh jag följde verkligen PB helt slaviskt. Så bra det var. Sen började det spåra lite, som de flesta serier.

    Haha jag får testa med öronproppar.

    2012-12-30 | 21:14:05
    Bloggadress: http://baseballwife.blogg.se

Kommentera inlägget här: