Louise Julin

Svar på tal: Konserter

Kategori: Q&A / SPEAK UP

Hur många artister har du sett live? 

Jag vet inte exakt hur många, men det börjar närma sig 100 strecket. 

De allra flesta konserter jag har sett är tack vare Peace and Love festivalen. Jag bor i Borlänge och har gått på festivalen sedan jag var 13 år (2007). Sedan har jag gått på ett par små konserter utöver det, lite intimare i köpcentrum och på caféer.

Ett urval av de band/artister som jag har sett & som är mina favoriter & de häftigaste är:
♥ Mando Diao x4
♥ Kings of Leon
♥ 30 Seconds to Mars
♥ Rihanna
♥ Jay-Z
♥ Skrillex
♥ Christina Perri
♥ Håkan Hellström x2
♥ Lars Winnerbäck x2
♥ Mac Miller
♥ Jason Mraz x2
♥ Mumford & Sons
♥ Dennis Camitz x2
♥ Journey
♥ Europe
♥ John Fogerty
♥ Ziggy Marley
♥ Johnossi
♥ Hoffmaestro & Chraa x2
♥ Billy Idol
♥ Magnus Uggla
 
Jag har sett massa fler artister och band som jag inte kommer ihåg just nu, men de ovan är iallafall några av mina favoriter och bland de häftigaste jag har sett. 

Hur många artister/band har ni sett? Några favoriter?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: