Louise Julin

♥ Everlasting memories ♥

Kategori: MANDO DIAO

Lördag. Nionde februari tvåtusentretton, ca klockan tjugotvå noll noll.

Jag vet ärligt talat inte vad jag ska säga för jag har inga ord som beskriver min lycka, kärlek och uppskattning. Det var den bästa kvällen i mitt liv, precis som alla andra gånger, det var unikt, speciellt och helt jävla underbart. Tio meter var allt som separerade oss, tio jävla meter.

Kvällens bästa: Snigelns Visa, Strövtåg i Hembygden, En Sångarsaga, Gustaf på pianot, Björn & Gustaf sharing microphones, Mats' appreciations, Carl-Johans genialiska basspel.

Kvällens sämsta: Det tog slut allt för fort.
 
Videos kommer!

Kommentarer

  • ♫♪ sandra T säger:

    åh vad kul :D

    2013-02-12 | 18:07:42
    Bloggadress: http://www.sandramusic.blogg.se
  • basebollivet.blogg.se säger:

    Tio meter är ingenting. Åh vad roligt... I love it.

    Haha!! Det kommer bli galet. Intensivt. Mycket skvaller. I will be fierce. Baseball world, watch out.

    2013-02-12 | 18:31:52
    Bloggadress: http://basebollivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här: