Louise Julin

Money's round for a reason... to roll.

Kategori: NEW

varsity jacket // mando diao infruset tour merch

Letat som en crazy woman efter en jacka som ni ser ovan och när jag hittade den här godingen på New Yorker för ynka 299 riksdaler kunde jag inte låta bli. Så mjuk, så stor och så jäkla skön! 

När jag och mamma var på Mando i lördags öppnades inte bara en, utan två dörrar till himlen. Mitt framför näsan på mig finns ett bord fullt med Mando Diao merch från Infruset turnén. Jag kunde höra klockorna ringa och änglarna sjunga. Köpte merch för 500kr! Det sved inte ens i plånboken, bara för att det är Mando. Så, ett turnéprogram, två t-shirts (en är den officiella turné tröjan) och en tygpåse blev min. Åh.

Den andra dörren till himlen öppnades såklart när mina pojkar kom ut på scenen.

Kommentarer

  • basebollivet.blogg.se säger:

    Men åh. Vilka köp! Hur bra som helst ju. Snygg jacka & en awesome upplevelse.

    Svar: OH ja. Och att behöva gå upp 5 på morgonen för att skjuta någon till jobbet, en annan fördel av att vara singel.. wooo!!! :)

    Det är ju skönt det du, då har du det rätt lyxigt.

    2013-02-15 | 13:31:43
    Bloggadress: http://basebollivet.blogg.se/
  • basebollivet.blogg.se säger:

    Svar: Det blir MYCKET tvål. han ska ju befinna sig i fem olika städer bara första månaden. har inte vågat kolla mer än så ;) men det är ju i alla fall typ 30 tvålar! Minst.

    2013-02-16 | 00:33:18
    Bloggadress: http://basebollivet.blogg.se/
  • basebollivet.blogg.se säger:

    Verkligen superfint, love me some sunset.... happy saturday.

    2013-02-16 | 14:32:24
    Bloggadress: http://basebollivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här: