Louise Julin

Newest ink

Kategori: DAILY

En och en halv timme och 1700:- senare välkomnar jag mitt nyaste tillskott i tatueringsfamiljen! 

Varit en händelserik och jävligt dryg dag idag. När jag skulle betala tatueringen ville inte mitt kort fungera. Vi testade TRE gånger, men varje gång stod det att det misslyckades. Svettandes sprang jag ner till stan och skulle ta ut pengar, vad händer? Kortet är spärrat. WHAT? Efter många om och men löste det sig och när jag kommer hem för att ta reda på felet säger killen jag pratar med att någon i USA har försökt dra pengar från mitt konto? Say what.. vill ni höra något ännu roligare? Det rörde sig om 0.01 dollar. Vad fan liksom? Tack säger jag, nu är mitt kort spärrat, jag kan inte handla någonting med undantag att jag går till banken och tar ut pengar, jag måste vänta 3-5 bankdagar på ett nytt kort PLUS att jag måste lära mig en ny kod. Hurra!

Men visst blev den fin? 

Kommentarer

  • S säger:

    Ah jag ber om ursäkt, behövde de där 0.01 dollarn... ;) Nej men liksom... VA? Det var nog det sjukaste jag hört på länge. Känns inte som det var en raketforskare som gjorde det där va. Drygt att behöva spärra kort osv men skönt att det löser sig iaf!

    Woooo! En till icke-alien. Fan vad nice. Ja PLL är så jäkla awesome.

    2013-01-10 | 16:36:06
    Bloggadress: http://baseballwife.blogg.se
  • basebollivet.blogg.se säger:

    Haha ja det är tur att banken är med på noterna och kan hjälpa till snabbt i sådana lägen. Påminner mig om ett "practical joke" som skedde hos ett av basebolllagen när en av killarna ringde en av sina lagkompisar och låtsades vara från banken, berättade att någon i sydamerika hade dragit 25.000 dollar från hans konto... den paniken alltså! så sjukt elakt! Haha.

    2013-01-10 | 21:10:43
    Bloggadress: http://basebollivet.blogg.se/
  • william säger:

    snyggt:D

    SV; oja:D

    Svar: Tack! :)
    mykryptonite.webblogg.se

    2013-01-14 | 14:19:36
    Bloggadress: http://canonguy.blogg.se
  • Alicia Berglund säger:

    Vad fin! :)

    2013-01-15 | 18:07:26
    Bloggadress: http://picsbyalicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här: