Louise Julin

Peace and Love

Kategori: DAILY

Stiftelsen, Mando Diao och One Direction är tre konserter jag har sett fram emot att gå på sedan jag köpte biljetter i höstas. And guess what? Sverige's största festival håller ju till i min lilla hemstad på 50k invånare aka Borlänge så nästa månad ska en biljett dit dimpa ner i lådan.

Glada nyheter kom idag. Peace & Love announced att Paramore kommer till Borlänge i Juni. Åh. Åh. ÅH. Jag kommer att dö en lycklig tant när min tid är kommen. Peace & Love bjuder hittills också på Depeche Mode, Håkan (<3), Johnossi, Maskinen, Miss Li, The Sounds, Macklemore & Ryan Lewis (!!!!), Norlie & KKV och Stiftelsen.

Kommentarer

  • ♫♪ sandra T säger:

    åhh vad grymt!! inte alls avis nej

    2013-01-23 | 18:22:53
    Bloggadress: http://www.sandramusic.blogg.se
  • Lina Tsutsumi säger:

    Lite trist att vi inte har så bra festivaler nära Stockholm ): Lyllo dig som har nära till Peace and Love!

    Svar: Det är rena lyxen! Speciellt när man bor så pass nära att man tar sig till området på bara 20 minuter med cykel :)
    mykryptonite.webblogg.se

    2013-01-23 | 20:16:18
    Bloggadress: http://linatsutsumi.com
  • Lina Tsutsumi - Just a simple girl who likes music säger:

    Oj, vad nära! Då har du tur (;

    2013-01-24 | 10:49:15

Kommentera inlägget här: