Louise Julin

Dag 1 ~ Berätta om dig själv

Kategori: GET TO KNOW ME


Jag har redan gjort en presentation av mig själv, men ny lista - ny presentation.

Mitt namn är Louise, jag är 19 år gammal och bor i Borlänge med min mamma, pappa och bror. Jag pluggade Samhällsvetenskapliga linjen med inriktning ekonomi på gymnasiet och tog studenten i somras. Har tagit ett studieuppehåll just nu och jobbar som timvikare på Borlänge Lokalservice (städ). Planen är att jag ska börja studera igen, helst i London!

Jag älskar musik av alla dess sorter och är ett stort fan av One Direction, Kings of Leon, Mando Diao, Caligola, Olly Murs, Ed Sheeran, Dennis Camitz, Cher Lloyd, Rihanna och Mumford & Sons. Utöver det tycker jag om att resa, läsa, shoppa och njuta av livet! 

Ultimata drömmen är att flytta ifrån Sverige och bosätta mig i London, hitta mig en engelsman, gifta mig, bilda familj. Livet på en pinne. Skulle inte tacka nej till att bo i Los Angeles eller New York heller. 

Glömt något? Kommentera och fråga!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: